Всего отзывов:

AZ

Написать отзыв

Войдите в систему





Регистрация


Забыли пароль?




Seva TT
02 Июня 2016

Pəhriz saxlayanlara məsləhət: Qida rasionunuza badam daxil etməyi unutmayın

Artıq 1 aya yaxındır ki, arıqlamaq üçün pəhriz saxlayıram. Yemək rasionumda əksəriyyət zülal tərkibli məhsullardır. Yağ və karbohidratları demək olar ki nadir hallarda qəbul edirəm. Bu pəhrizdə badamın isə xüsusi yeri var.

Badam mühüm protein deposudur, onu yemək uzun müddət toxluq hissi verir. Badamı yeyərkən yaxşı çeynəmək lazımdır. Proteindən başqa badamın tərkibində insan orqanizminə lazım olan Vitamin E və maqnezium var.

Bununla belə badamda qoz və fındığla müqayisədə çox az kalori var. 28 qr badamda cəmi 129 kkal var. Badam ürək-damar sisteminə də çox müsbət təsir edir. Deyirlər ki, həftədə də 3 dəfə badam yeyən adam ürək xəstəliklərindən uzaq olur.

Mən pəhriz saxlayarkən badamı özümə bir daha kəşf etdim və bundan sonra da bu qidanı qida rasionuma mütləq daxil edəcəyəm. Badam sayəsində pəhrizimi saxlayarkən özümü daha qüvvətli və enerjili hiss edirdim.

Bu məlumat pəhriz saxlayanlara məndən bir tövsiyyə olsun:)

  3158   0

Войдите что бы оставить комментарий

Об этом отзыве еще нет комментариев. Будьте первыми!





Последние отзывы категории - Похудение

Disk full (/tmp/#sql_3f49_0.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")